Loading. Please wait...

兩公婆。一個家

我地係由朋友關係開始的 (一向都係兩個人要長久一齊的開始方式),我老公唔多說話,在別人的眼中,就是有點靜、有點自閉果種。而我就係大吵大鬧的類型,一冷一熱的關係,就由佢約我出黎傾計開始。佢活躍、開朗的一面,就只展現我面前。

一開始,我地都只係傾下自己的感情問題,當時大家心裡面都各有所屬,到後來我地開始傾下自己既理想,傾下很多無聊的事。直至0係埋一齊,有乜野都會同對方傾,同對方分享。

到左而家,可能因為每一日既生活,都0係埋一齊,身邊所發生既事,都係一齊經歷的,所以成日好似無乜野講。仲要因為照顧小朋友,大家在一個小小的家入面,都有時差,我睡得遲,佢起得早。空虛、寂寞的感覺,有點按捺不住了。

Categories

Tags

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Related Posts