Loading. Please wait...

Data Centre 初見面

今日第一次見到傳說中的 Data Centre,Data Centre 就是那些存放 server 伺服器的地方。

從 SKK 先生中聽聞這是一個鬼域,無人、無物、只有冷冷的空氣。今日聞名不如見面,果然只有機械聲隆隆作響。亦都有幾個像鬼魂般工作的人仕,大家也像失去了靈魂。

後來,我和我老公討論過,點解個個都會工作得咁麻木呢?佢話,個個對住部 server 仲邊有感情可言呀,server 的世界就只有 command、得同唔得,救番部 server 都只係好平常的事,仲點會開心或者唔開心呢?

唉,我覺得如果 server 都多一點感情就好了。不過老公話,server 多一點感情,可能到某一日,就同你講句「我累了,要休息」OH! 咁世界就完了。

Categories

Tags

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Related Posts