Loading. Please wait...

Life was like a box of chocolates

Forrest Gump: “My momma always said, “Life was like a box of chocolates. You never know what you’re gonna get.”昨晚和老公睇人生交叉點的卡通片,令我想起呢句說話: Life was like a box of chocolates. 人長大了,睇既卡通片,都好似老成一點。長大了睇人生交叉點,有一點感慨,又有一點共鳴。

小 時候,總覺得生活周圍都是很甜美的。小時候,喜歡做的事就做,不喜歡做的事就不做。但人長大了,總覺得生活就像朱古力,有點甜但又帶點苦。喜歡做的事想做 又不能做,不喜歡做的事不想做徧徧又因為考慮太多而做。可能正因為有那種苦澀澀的味道,所以人長大了更會珍惜甜蜜蜜的可貴。

睇了人生交叉點, 發覺人常常做了一些令自己後悔, 當發覺想改過或補救的時候已經太遲, 成年人的生活好似好灰…. 我真的唔想做這樣的成年人, 我時常都回想自己有沒做了一些後悔的事, 希望可以改變自己, 唔想做一個只會懂得後悔, 而又唔去改變自己, 當有了下一代, 試想一下, 佢地是跟著自己成長的, 咁佢地又會是什麼人呢? 現代的父母只會關心子女識幾多個字, 識什麼樂器, 咁父母有冇關心子女想父母陪佢地做咩, 同時又會否關心子女是否是一個有得行的人呢?? 世界將來會是屬於一群只關心自己的利益的人, 或是會互相幫助令世界更美的人, 雖然唔知將來會點, 但眼看當下的小朋友我就可以估到了, 你又會估將來怎樣呢?

看來我們的口味有點兒相同~~

人生交叉點算是我比較欣賞的卡通,沒想到卡通也會引發思考~~
另我還特地錄下這卡通,並燒成 VCD 待日後/ 或老了再欣賞~~
或者會有另一番味道~~

阿甘正傳又係我另一推介之一
“Life was like a box of chocolates. You never know what you’re gonna get.”
“Everyone dies, sooner or later”

我看了不下五次~~~
有時影片反映人生~~

Categories

Tags

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Related Posts