Loading. Please wait...

單車日

l1060808

琴日細佬發咗個夢,係世界末日。

咁橋我就發夢同 B 仔 friend 左,仲要勁 friend,注資比佢果隻。

細佬個夢,就話說有好大粒原子彈跌落嚟180米咁遠,我地就同細佬,麻麻,仲有哥哥一齊逃走去到個塔度。突然間,有個神比咗個minecraft翅膀我哋,仲有好多隻大猩猩追住我地。而我哋就飛嚟飛去,爭 d 比個大猩猩就嚟捉到,最後係成功逃走既。

最後一日假期,同佢地去大尾督踏單車, 踩兩架家庭車。去到堤壩,同豆豆踩緊單車嘅時候,豆豆話好想播歌呀。

回程嘅時候,豆豆唔小心比單車卡到,跌左落地,爭 d 撞到蛋蛋,痛死了,同埋嚇死我地呢。

爹爹豬話,勁驚我地好似雪球咁碌走了。

P.S. 今日係 MM 的 Last Day,又係 Jiji 的生日,感觸良多,好在今日無返工。

Categories

Tags

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Related Posts