Loading. Please wait...

做老闆啦。做老闆啦。做到覺都無得訓了~~~

1126289428.jpg最近的日子,都不停在”惱”。最令人”惱”既係要做一 d 完全唔知點做既野,對住眼前既工作,真係完全唔知點入手,很累人。

搞到豆豆都要做到好夜了,遲 d 實變夜鬼呀! 良子話要佢每天十點就上床訓覺了。咁先可以做到乖孩子呢…

做到半夜四點,就算訓到落床都訓唔著,又唸下公司野。HAHA~ 真係認同 K2 先生講既野,做老闆就好似一個無底深淵咁呢。唔係個個都會賺錢,但係你自己投資左 d 心血、時間、金錢落去之後,又唔捨得放棄。最後只係一個 dead loop,就等住時間睇 K 先生在”污”江自”吻”了。

Categories

Tags

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Related Posts