Loading. Please wait...

童話

我聽說有一個關於一個王子的故事:

從前有一個王子, 有一天他得到了一個寶物, 而這寶物告訴他:(你俾了我幸福!), 王子非常高興, 覺得自己可以給與寶物幸福, 自己是全世界最幸福的人, 因為他亦得到幸福….

過了冇幾耐, 王子唔小心打破了寶物, 寶物出現了一條裂痕, 開始寶物便覺得王子俾唔到幸福俾佢, 始此寶物與王子便再冇講話, 王子亦只是呆呆看著寶物一片一片的掉下, 原來王子的幸福只是幻象, 一不小心便打破, 最後王子呆呆坐著看著最後一片寶物的掉下, 而王子亦隨隨死去…..

看見你的樣子, 你的臉告訴我, 你做了我唔可以原諒的事情, 我只是看見了, 便不知可解開不了口, 想同你講:可唔可以原諒我? 但我開不了口, 因為我好怕, 我好怕你會講:(唔可以!), 怕我咁耐的努力, 原來是白費, 是你給我勇氣, 是你給我動力, 為何到現在才幸福才消失……

Categories

Tags

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Related Posts