Loading. Please wait...

長官來視察了… 世紀討厭一號、二號出現!!!

1121594795.jpg長官颱風式黎視察左一陣就走了。接下來,就係世紀討厭一號、二號出現了!

都未見過咁唔禮貌,又唔尊重人既人呢。當正自己屋企咁呀,仲一大個腳印放在”綿花狗”度。唉,我同良子都極忿怒呀!仲要成日好似人地一定要幫佢咁,仲叫我地過 d game 比佢地 wor…. 佢地真係唔知我地做邊行了,咁同 bill gate 講,叫佢 copy 隻 window 黎有乜野分別!!!

最近發現,人長大了,好似睇唔過眼既事越黎越多咁。係我地既包容力少左,定係周圍既人真係好討厭呢?!HAHA,忿忿不平的家族呀……

Categories

Tags

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Related Posts