Loading. Please wait...

老闆的辛酸史

【明報專訊】六時半,公司同事全部準時下班,剩下年輕的老闆與公關經理,等待記者到訪。

好多人以為做老闆好多錢搵,又好舒服,乜都唔駛做咁。個個都只係見到做老闆的成功一面,但係又有幾多人會唸到,佢地都曾經通宵達旦咁努力過。

又有好多人想做老闆就賺多 d 錢,好快就唔駛做。其實呢個唸法係好錯的,做老闆初期真係收入都無,仲要不眠不休唸住公司既野,有幾多個可以過到呢一關?又有幾多個可以支持下去?

有時我覺得可以將產品推出市場,有人 Buy,有人欣賞,已經好開心,都經已係最大既收入了。

引用自:http://hk.news.yahoo.com/060811/12/1r7fy.html

做老闆是好多人的夢想, 人們看見老闆只要坐下, 行下, 便會有可觀的收入, 而他的員工就做生做死, 所以好多打工仔都夢想自己有一日會成為夢想的老闆, 但現實真的是做老闆是如此舒服嗎? 他們真的沒有壓力嗎? 他們真的坐下行下就有收入嗎? 其實老闆的辛苦是員工不會明白的, 他們不會有固定的工作時間, 他們的全部時間都只屬於他們的公司, 他們每天都擔心自己的收入, 這兩點員工便不用擔心了, 老闆真的不易做呢..

開始既階段,係最難過的。亦都吾係好多人過到,所以一定要支持下去,總會有成功的一天!

Categories

Tags

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Related Posts