Loading. Please wait...

超無同情心的兩個人

我唔認識呢兩個人,亦都唔想去認識呢兩位小姐,因為佢地太無同情心了。

事緣上星期五的下午,我同老公帶埋 bb 一齊撘火車,為方便起見,我地手抱住 BB 啦。點知車上大多是公公婆婆和內地人,所以我地都唔期望有人會讓座比我地。去到大學站,剛巧有兩位小姐下車,我地唸住埋去坐低啦,因為 bb 始終都太重了。點知呢兩位粉紅色的小姐二話不說就衝左埋去霸住左兩個位,唉,真係火到黎。呢兩位小姐真係無 d 同情心,手腳健全仲要識行識走都唔識讓座予有需要人仕的道理。仲要坐低左之後,扮曬見唔到係佢地面前既我地咁,0係度周圍望,又扮下望電視,又拎本英文既 說明書出黎睇,係點都睇唔到你地 ga la,真係耐佢地唔何。

真係嬲到要拎部相機出黎,影低佢地呢副德性。真係要時刻提醒住自己,就算好似佢識咁多英文都無用 ga,做人都無 d 同情心既。真係識幾多野都無用。

再唸下唸下,父母係乜野人,小孩子就係乜野人,每個人都有佢自己既結局。難怪而家有 d 小朋友真係…… 令人髮指!

Categories

Tags

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Related Posts