Loading. Please wait...

火爆的日子。又飛機之日

今日同小迪嘈,我地真係忍吾住了。怪只可以怪自己笨,一直以來當佢係好朋友。就係知佢成日決定吾到,所以昨晚問左佢三次,佢都話 yes。點知今日我吾同佢講阿富都一齊去,佢都吾會話我知佢吾去。就係因為 circle 講一些好吾負責任既說話,話八仟蚊一定吾夠 wor。我地都有做 research 啦,問過好多人啦,小迪係吾信我地,只信 circle。真係無野好講,絕交吧啦!再信D咁既人都無意思,只係自己受苦。無錯,可以選擇的話,我都吾會選擇一D成日潑冷水的人做朋友。

小迪最後的說話。
*helpRuby says: (下午04:21:53)
需唔需要咁樣?
*helpRuby says: (下午04:22:29)
本來都冇咩. 不過, 唔去都唔洗咁ma.
*helpRuby says: (下午04:23:52)
我承認係我唔岩. 應該早一點通知. 但都只係遲左幾日姐.
*helpRuby says: (下午04:25:56)
大家都咁大過了, 你要點樣處理依件事, 我真係控制唔到. 但依個係你既決定, 我都會覺得失望. 咁多年朋友, 唔去旅行就絕交?

Categories

Tags

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Related Posts