Loading. Please wait...

為了麻雀的一生

為左自己想打多幾圈, 就要個小朋友係街訓, 回到來話佢, 還覺得是我們錯, 佢根本唔明佢自己錯咩, 都一把年幾, 所以佢現在就有現在的境況, 唔好話自己有幾好幾好, 但你心內, 只是覺得我們做錯野, 咁你唔駛拾紙盒咁慘, 我俾返你既野你, 你可以抱住D錢.
為了麻雀, 佢失去了一個自己最重要的人, 現在佢為了麻雀, 佢再失去佢最關心的三個人. 為何仍不反省, 心內的唸法, 昨晚佢已經講了出來, 咁我們都冇謂, 繼續做錯落去, 拿回你的錢同樓吧.

為了麻雀, 你傷害了你的女兒, 到現在佢不知自己做過的事, 還是你仍要自己呃自己, 唔俾提, 就當冇事發生, 一生的失敗, 還要繼續嗎? 唔可以去試下改變嗎?

Categories

Tags

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url
Related Posts